Spil på Motorcykel

Selvom det er afgørende at køre hurtigt i MotoGP, er det præcision, der gør det muligt for en racerkører at vinde et løb. I motorcykelløb betyder det at maksimere sin læne vinkel. Det er derfor, du ser MotoGP-racerkørere, der ser ud til at trodse tyngdekraften i de tætteste hjørner af en bane, når de når en krængningsvinkel på op til 64 grader, med alvorlig kontakt ekstremt tæt på jorden ved meget høje hastigheder. MotoGP kan nogle gange se fem racerkørere komme ind i et hjørne sammen, hvor tilskueren derhjemme ikke har nogen idé om, hvem der vinder. Som en voksen, der oddser på sport, er der intet bedre sted end bwin at nyde sportsbegivenheder.

Ingen plads til fejl i Moto GP odds

Fejlmarginerne er betydeligt begrænsede i MotoGP. For at sætte risikoen ind i en kontekst er kontaktområdet mellem vejen og hvert dæk nogenlunde den samme størrelse som et kreditkort — ikke noget, du vil kunne forestille dig med mere end 200 km i timen. Odds på Moto GP er spændende, og der er mange faktorer, der skal tages i betragtning ved forudsigelse af vinderen af et løb, når du lægger dit væddemål.

Det hele er i piloternes hænder

MotoGP har ingen holdradio og endda ingen pitstop som der er i Formel 1. Som et resultat er løbet meget renere, uafbrudt og udelukkende drevet af pilotfærdigheder snarere end blot strategi. Den eneste information, der sendes til hold racerkørerne, er via et pitpanel, som de har et øjebliks glimt af, mens de drøner ned ad den lige linje i pit.

Med live betting kan du følge med i løbet og se hvordan det udvikler sig, for at placerer strategiske odds.

At oddse på Moto GP er spændende

Når vi ser sport, elsker vi, når der sker spændende ting. Jo mere det sker, jo sjovere er det. Hvis vi skulle måle det på en sjov måler, ville MotoGP være top på skalaen. Derudover har Moto GP væddemål været utroligt sikre i flere år, med et udvalg af ryttere, der har vundet forskellige løb.

Oven i købet har MotoGP brændende karakterer. Der er nogle gange træffer mellem racerkørerne under pressemøderne og fejring af ofte næsten latterlige sejre.

Ingen ønsker at se skadede racerkørere, men du kan ikke lade være med at føle andet end respekt, hver gang du ser en racerkører komme sig over en hændelse efter at være blevet smidt af sædet i høj fart. Når man taler om atleter, der sætter deres liv på spil, hver gang de går ud, er det få sportsgrene, der kommer i nærheden af MotoGP.

De lavere klasser

MotoGP-kategorien har de bedste racerkørere og motorcykler i verden og topsponsorer bag deres hold.

Chassiset og stellet i alle klasser er prototyper, ligesom alle MotoGP- og Moto3-motorer. Undtagelserne er Moto2-motorcykler, der bruger produktionsmotorer.

Moto3'erne bruger en 250 CC, 60 hestekræfter encylindret motor. Moto2'erne bruger en 765cc tre-cylindret motor på omkring 140 hestekræfter.

MotoGP motorcykler har fire cylindre med en maksimalt slagvolumen på 1000cc, hvilket producerer omkring 250 hestekræfter. MotoGP er en eksperimentel maskine specielt designet til deres klasse. De har meget få masseproducerede dele på dem. SBK (Superbike) maskiner er modificerede motorcykler, som offentligheden kan købe i et showroom.

Medier

Vælg fra listen med live begivenheder for at se medier.